Sunday 18 January 2009

Framed!


In mijn vorige post heb ik beloofd om terug te komen op de awards…..

Ik heb erover nagedacht en ben tot de conclusie gekomen dat ik het heel erg moeilijk vind om te kiezen wie een award heeft verdiend. Iets meer dan een half jaar ben ik nu actief als blogger en het is ongelooflijk hoeveel enthousiaste, creatieve vrouwen ik via het web heb ontmoet, bloggers met dezelfde passie voor wonen en creatief bezig zijn als ik.
Er zijn zoveel verschillende prachtige inspirerende blogs, ik kom tijd tekort om ze allemaal te bekijken. Ieder met een eigen stijl en natuurlijk spreekt de ene stijl je meer aan dan de andere, maar dat maakt het juist zo leuk! Ik krijg er zoveel inspiratie van! Daar kan en wil ik gewoon geen keuze uit maken….

Daarom ga ik het anders doen, ik geef aan alle blogs die ik regelmatig bezoek en alle bloggers die mij regelmatig bezoeken symbolisch dit lijstje, gewoon omdat al jullie blogs om in te lijsten zijn! De hyacint staat symbool voor alle verfrissende en inspirerende ideeën!


Bedankt daarvoor!



In my last post I promised to give forward some awards ….

The last few days I thought about it and I think it is very hard to choose someone who deserves an award. I am active as a blogger since July 2008 and it is unbelievable how many enthusiastic, creative women I met through the web. Bloggers with whom I share the same passion for decorating and being creative in and around the house.
There are so many inspiring beautiful blogs, that I do not always have the time to visit them all. Every blog with its own style and of course, one appeals more to you than the other, but that is just the fun! All the inspiration I get out of it! I just cannot and will not make a selection….

That’s why I will do it in another way, I will give all the blogs that I often visit and all the bloggers that visit me regularly as a symbol this frame, just because all your blogs should be framed! The hyacinth represents all your fresh and inspiring ideas!

Thanks for that!

13 comments:

Casa Cuori Colori said...

Wow! I'm the first this time!! What a wonderful idea and...the words your used, they have touched my heart! Best compliments, Claudia

G-STYLE said...

Wat een leuk idee en ik kan me helemaal vinden in wat je schreef, er zijn zoveel mooie blogs ,dat heb ik ook al ontdekt en inderdaad bij de ene doe je dit idee op en bij een andere zie je weer iets anders wat je inspireert of ontroert.
welterusten en tot de volgende keer,hartelijke groeten van Gea

Jeanette said...

het is altijd leuk om een award te krijgen maar des te moelijker om weer door te geven. ik vind dat je dit mooi opgelost hebt en ik ben je dankbaar voor je lijstje. mooi ook weer met die bol erin, erg leuk bedacht! ik wens je een fijne en creatieve week bertina!

Freekje -Buitenleven in de Binnenstad- said...

Nou, dat is nog es een goede actie! En bijzonder lief! Ik vind zo´n award uitdelen dan ook extra moeilijk omdat iedereen die pluim verdient. Het doet zo goed om een waardering te krijgen, maar je kan niet iedereen noemen. Ik ga straks wel aan het uitdelen en hoop dat de award in steeds andere ´handen´ mag vallen :)
Jij in ieder geval bedankt voor je lieve woorden en ga lekker door met creatief zijn... Ik smul ervan,
groetjes Freekje

Marianne said...

Ja die awards. Ze zijn leuk om te krijgen maar plaatsen je dan wel altijd voor een dilemma. In ieder geval bedankt voor de hyacinth. Of die nu wel of niet ook voor mij was, ik heb er in ieder geval van genoten. Groetjes, M

Sunday Roses said...

Das hast du dir gut überlegt. Auch werde nicht noch mal jemanden für einen Award nominieren. Es ist total schwierig, denn jeder ist auf seine Art einzigartig....
LG
Beate

greglis said...

Dit moet worden gebracht, bloempotten, want het wordt koud, mooie compositie
greglis :)))

sylvia said...

Groot gelijk...het is wat met die awards...als je iemand er eentje geeft doe je een ander weer tekort.....goed opgelost!!

Schwesterherz Unna said...

Ich möchte mich anschließen und Dir zu Deiner Entscheidung gratulieren. Du hast genau die richtigen Worte gewählt, eine schöne Woche noch und liebe Grüße aus Deutschland, Ute

Anonymous said...

Goed idee, ik geef ze ook nooit door !! Alle blogs hebben wel iets !!!
En je lijstje....super !!!

Groetjes Thea

Les Cotrions said...

Ciao Bertina! I agree with you! This is a good idea!!! It always so difficult to choose someone and not someone else! So... I can thank you for the nice frame and the lovely flower!
Have a nice week end my friend!!!
baci e abbracci!
Vale

FrenchGardenHouse said...

I am so glad I came across your blog. En het is inderdaad heel moeilijk om te kiezen.
xo Lidy

scrappy jen d said...

Hoi Bertina,
Vond je blog via Elly.
Wat een heerlijke blog heb je ook!
Ja, die schoentjes van je zoon, die al 18 wordt.........
Wat vliegt de tijd toch snel!
Zo liggen ze geboren in je armen en zo zijn ze 18!!!!!
Wat ziet het er allemaal prachtig uit in je huis!
Ikgeniet ervan!
Mag ik je linken?
Lijkt me zoooo geweldig!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails